Jeśli
Twoja przeglądarka „zapamiętuje” stare wersje odwiedzanych stron, to musisz
wcisnąć przycisk „odśwież”, by odczytać uaktualnienia tej strony.
Uaktualnienie: 2025-04-11 |
Jan F.
Jacko
ANNOUNCEMENTS - OGŁOSZENIA
- If you need to read the
rest of this web page in your language, use some online translator:
·
Online translator: http://free-website-translation.com
·
Plugin for Firefox users: https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/google-translator-for-firefox/ .
·
Click here to open this web-page in a new window and click the button below (it is
an automatic translation and may contain errors). If your browser does not
support this feature, try a different browser:
·
Ogłoszenia
dotyczące wykładów stacjonarnych lub hybrydowych są na dole stron portalu
poświęconemu wykładowi: http://jacko.econ.uj.edu.pl/Syllabi.htm
·
Konspekty
wykładów są w systemie USOS
·
Terminy
konsultacji są na stronie http://jacko.econ.uj.edu.pl/info.htm
(stopka).
· Najbliższa: w planach
· Minione
STYPENDIA I INNE PODOBNE MOŻLIWOŚCI
·
Do 21.04.25
Rozpoczęliśmy nabór do II edycji programu AccelStart dla zespołów mających pomysł na biznes. Program
jest całkowicie bezpłatny, a każdy członek zespołu może
zdobyć do 30 000 zł na rozwój zgłoszonego projektu (łącznie
nawet do 150 000 zł na zespół 5 - osobowy). Nie przekazujemy
pieniędzy na konto uczestników. Uzgadniamy zakres niezbędnych prac/usług z
zespołami przez prowadzącego opiekuna/mentora i następnie po potwierdzeniu je
finansujemy i przekazujemy zespołowi.
Program skierowany jest do osób, które:
Mieszkają w Polsce i nie prowadzą działalności
gospodarczej
Mają pomysł na biznes
Chcą zdobyć wsparcie mentorskie, prawne, patentowe i programistyczne
Nie uczestniczyły wcześniej w programie AccelStart
ani Laboratorium Innowatora
Korzyści dla zespołów:
Do 30 000 zł dla członka zespołu / do 150 000 zł na
zespół do wykorzystania na MVP
Warsztaty
grupowe – praca nad modelem biznesowym, pricing
Indywidualne
sesje mentoringowe – eksperci dopasowani do
projektu
Usługi
prawne, rynkowe, brandingowe, programistyczne i
marketingowe
Możliwość
prezentacji pomysłu przed inwestorami podczas Demo Day
Termin nadsyłania zgłoszeń otwarty będzie do
21 kwietnia, przy czym planujemy zamknąć nabór jeśli
zbierzemy wcześniej w marcu przynajmniej 30 zgłoszeń z uczelni w kraju.
Ogłoszenie wyników do 3 tygodni od zamknięcia naboru
(czyli mega sprawnie). Zaprosimy do współpracy 20
zespołów, które najlepiej wypadną na panelu i przekonają do swojej propozycji
rozwiązania.
Aplikacja zgłoszeniowa jest bardzo przyjazna i nie
wymaga praktycznie żadnego wysiłku. Zajmuje na zespół przeciętnie do
3 godzin. Trzeba pamiętać żeby załączyć do
aplikacji prezentację o projekcie.
Na początek warsztaty projektowe z zespołami prowadzi
Open Inovation House (https://openinnovation.house),
a następnie ruszamy z niezbędnymi usługami.
Wszelkie IP (prawa) wytworzone w trakcie programu
inkubacji przechodzą na członków zgłoszonego Zespołu.
1. Studenckie
koła naukowe tworzą innowacje – nabór do 4 listopada 2024 (deklaracje
udziału do 10 października 2024)